Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Referencje

 
 

Masz pytanie?

Jeśli masz pytania czy wątpliwości,
prosimy pisać lub dzwonić

 

E-mail
marketing@biawar.com.pl

Infolinia
0 801 003 066

Warunkiem uzyskania gwarancji na kocioł Pellux 200 i PELMAX jest wykonanie obowiązkowego płatnego pierwszego uruchomienia, przez przeszkolonego przez NIBE-Biawar Sp. z o.o. serwisanta/instalatora.
Koszt pierwszego uruchomienia płatnego przez klienta:
 - 300 zł netto     
 - dojazd - 1 zł netto / km

Uruchomienie musi odbyć się koniecznie w obecności użytkownika. 
Przed wezwaniem serwisanta do wykonania pierwszego uruchomienia kocioł musi być podłączony hydraulicznie, przewody od urządzeń zewnętrznych: czujników temp., pomp, regulatora pokojowego, siłowników, czujnika zewnętrznego, muszą być poprowadzone oraz wprowadzone do kotła (bez podłączania do automatyki kotła). Okablowanie może być dodatkową usługą płatną przez klienta.


Obowiązki serwisanta względem użytkownika podczas pierwszego uruchomienia:
?    Podłączenie urządzeń zewnętrznych do automatyki kotła (bez prowadzenia przewodów) 
?    Sprawdzenie poprawności działania urządzenia, ustawienie odpowiednich parametrów do spalania i ogrzewania budynku.
?    Przeszkolenie z ogólnych zasad użytkowania i obsługi kotła, odbycie przeszkolenia użytkownik potwierdza podpisem w karcie gwarancyjnej


Obowiązki użytkownika:
?    Zapewnienie pelletu w ilości umożliwiającej wykonanie uruchomienia
?    Zapoznanie się z zasadami obsługi i użytkowania kotła
?   Odesłanie do producenta kopii protokołu uruchomienia


Firma NIBE-Biawar Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwie wykonaną usługę pierwszego uruchomienia kotła przez serwisanta.
W razie niewłaściwej pracy kotła klient w pierwszej kolejności powinien skontaktować się z osobą dokonującą pierwszego uruchomienia.
Jeżeli okaże się, iż naprawa kotła podlega gwarancji, serwisant lub klient zgłasza reklamację do Producenta.
Naprawa kotła może być wykonana przez serwisanta na telefoniczne lub pisemne zlecenie, na warunkach określonych w umowie serwisowej.

Jesteśmy na Google+
Google+